Traktory

Dieta na mase

Wrz 30, 16 Dieta na mase

Dieta na masę mięśniową. Trening siłowy jest bardzo dobrym sposobem na zbudowanie sylwetki oraz poprawę kondycji. Wbrew pozorom jednak, ćwiczenia z wykorzystaniem obciążenia nie są kluczem do uzyskania zadowalających rezultatów. Drogą do sukcesu jest połączenie treningu siłowego, z odpowiednią dietą oraz suplementacją, bowiem dopiero połączenie tych trzech elementów może przynieść odpowiednie efekty. Aby uzyskać wymarzoną sylwetkę, należy przejść przez proces budowania masy mięśniowej, a następnie redukcję tkanki tłuszczowej. Wówczas, nasza sylwetka staje się wysportowana i wyraźnie widać zarys mięśni. Do zwiększenia czystej masy mięśniowej potrzebna jest dieta bogata w białko, tłuszcze oraz węglowodany, najlepiej złożone. Ważnym makroskładnikiem jest również błonnik, wspomagający odpowiednią pracę jelit. Należy z kolei unikać słodyczy oraz produktów zawierających wysoki indeks glikemiczny. Trzymanie odpowiedniej diety, najczęściej wymaga dużej samodyscypliny oraz dość wysokich nakładów pieniężnych, lecz wpisując w wyszukiwarkę internetową hasło „dieta na mase”, jesteśmy w stanie znaleźć przykładowe jadłospisy dla osób z ograniczonym budżetem oraz czasem na przygotowywanie potraw.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *